10 причин чому Вам потрібна саме наша біллінгова система?

  1. Повністю автоматична запрограмована в часі виписка документів (не потребує втручання людини)
  2. Автоматичний експорт-імпорт даних про дзвінки, обмін трафіком з іншими операторами, платежі в/із системи
  3. Автоматична запрограмована в часі відправка деталізацій по e-mail клієнтам
  4. Автоматичний ввід курсів валют по даним національного банку
  5. On-line тарифікація та можливість пере-тарифікації дзвінків
  6. Потужна система повідомлень про помилкові дії операторів, появу нових або невизначених номерів в станції, результати операцій, контроль за станом (ступінню зносу) жорсткого диску
  7. Можливість пере-направлення повідомлень системи на мобільний телефон, пейджер
  8. Будь яка кількість тарифних планів, та послуг
  9. Потужний генератор звітів
  10. Інтеграція з іншими продуктами від Інтерактивних систем.

Специфікація та можливості комплексу

Короткий опис системи

Програмний комплекс для автоматизації процесів:

  • тарифікації з'єднань та обслуговування абонентів операторів зв'язку, готелів, переговірних пунктів;
  • тарифікації трафіку в TCP/IP мережах інтернет провайдерів;
  • аутентифікації та тарифікації послуг Dial-Up користувачів інтернет провайдерів.

Здійснює збір даних про:

  • телефонні з'єднання, що проходять через відомчі АТС чи інше транзитне обладнання з можливістю передачі інформації через послідовні порти (інтерфейсів RS-232/422/485) або ж по IP-мережам
  • TCP/IP трафік, що проходить через мережеві маршрутизатори чи сервери мережевого доступу (NAS);
  • модемні з'єднання, що проходять через сервери мережевого доступу (NAS).

Здійснює аутентифікацію, тарифікацію та виписку первинної бухгалтерської документації (рахунків, актів, податкових накладних і т.ін.) адаптований для компаній що надають послуги зв'язку та інтернет провайдерів.

Включає в себе п'ять модулів: Call Collector, iNetFlow Server, iRADIUS Server, Trunk Group Traffic Analyser та Billing

Call Collector (Jerelo)

Call Collector- служить для збору даних з АТС та підтримує декілька АТС в одній мережі.

Запис даних в базу - необмежена кількість (версія 4.0 SQL та вище)

  • підтримка режимів запису в реальному часі та по запиту
  • можливість імпорту даних з текстових файлів та інших розповсюджених форматів
  • архівація та деархівація даних
  • інструментарій для відтворення даних у разі краху операційних систем чи переривання енергопостачання комп’ютерів
  • система сигналізації у разі переривання потоку даних з АТС
  • настройка параметрів комунікаційного порта, швидкості передачі даних, параметрів proxy
  • можливість нагляду за записами про дзвінки у вікні терміналу та у базі даних
  • візуальна та опціональна звукова сигналізація під час отримання та запису даних у базу
  • працює в локальних мережах та через Інтернет
  • програмування сеансів з'єднань з обладнанням
  • багаторівневість доступу користувачів до інформації

iNetFlow Server

iNetFlow Server - служить для збору з мережевих маршрутизаторів чи серверів мережевого доступу деталізованих даних про трафік у TCP/IP мережах провайдера (версія 4.1 SQL та вище)

Сервіс надає змогу біллінговій системі в подальшому:

  • відповідно тарифікувати трафік в залежності від його напрямку, типу IP протоколу (ICMP, TCP, UDP і т.п.), типу TCP/UDP сервісу (HTTP, SMTP, POP3, DNS, Telnet і т.п.)
  • отримувати деталізації, що можуть бути згруповані по напрямку, типу IP протоколу та типу TCP/UDP сервісу
  • "вимикати" маршрути чи канали абонентів у випадку критичного значення їх грошового балансу
  • припиняти сеанс абонента у випадку критичного значення його грошового балансу
  • негайно "вимикати" маршрути чи канали абонентів адміністратором
  • проводити аналіз та планування мереж

iRADIUS Server

iRADIUS Server - призначений для проведення аутентифікації користувачів, надання доступу та обліку таких сервісів як Dial-Up (віддалений доступ до мережі провайдера), IP-телефонії та інших (версія 4.1 SQL та вище).

Сервіс надає змогу біллінговій системі в подальшому:

  • тарифікувати сеанси доступу абонентів в залежності від часу
  • надавати передплачені послуги доступу або звичайні
  • обмежувати час сеансу доступу абонента в залежності від його грошового балансу
  • припиняти сеанс абонента у випадку критичного значення його грошового балансу
  • негайно припиняти сеанс (відключати) абонента адміністратором
  • обмежувати доступ абонентів з відповідних номерів (АОНів)

Trunk Group Traffic Analyzer

Trunk Group Traffic Analyser - інструментарій графічного аналізу трафіку окремих каналів АТС.

Відслідковує число з’єднань в секунду для кожного з портів АТС і дозволяє запобігти перевантаженню окремих каналів АТС за допомогою завчасного додавання портів до АТС.

Billing

Billing - модуль, що забезпечує аналіз дзвінків, аутентифікацію, тарифікацію, виписку документів, фінансовий аналіз, звітність.

  • деревовидна структура бази даних об’єктів (мережа, готель, абонент, група об’єктів, номера телефонів) з можливістю успадкування їх властивостей (валюти, абонентної сплати, послуг, тарифу, пакету документів тощо)
  • деревовидна  структура бази даних зон з розгалуженням (місцеві, міжміські, міжнародні і таке ін.) з можливістю успадкування їх властивостей (тарифні сітки, часи дії тарифів)
  • обробка дзвінків в режимі реального часу (аутентифікація та тарифікація)
  • система організації знижок, критичних до часового об'єму трафіку абонента в залежності від напрямку з'єднань
  • ведення бази даних рахунків та платежів клієнтів
  • фінансовий аналіз
  • підтримка декількох валют розрахунків
  • облік курсів валют
  • різні форми деталізацій з аналізом вартості та трафіку (за запитом користувачів)
  • вбудована система створення/редагування шаблонів звітів (документів: рахунків, деталізацій, актів, податкових накладних та ін.)
  • можливість імпорту звітів у формати (html, text, csv, tab delimited, jpeg, tiff ...)
  • автоматична та запрограмована у часі виписка пакетів документів з реєстрацією в базі даних
  • режим інтерактивної тарифікації та аутентифікації телефонних розмов абонентів/мешканців готелю
  • спостереження за фінансовим балансом клієнтів за умовою роботи режиму інтерактивної тарифікації
  • виявлення дзвінків з невідомим направленням
  • виявлення несанкціонованих підключень до АТС
  • обробка вхідних, внутрішніх переадресованих та нездійснених дзвінків
  • опціональна система сигналізації про критичне значення балансу клієнта
  • система попереджень при невірних діях та помилках користувачів
  • технологія клієнт-сервер
  • сеансність роботи
  • багаторівневість доступу користувачів до інформації та системи взагалі
  • Millennium Compliant (відсутність проблеми 2000 року)

Сумісність

  • Harris 20-20 (Harris Corp.)
  • Coral (Tadiran)
  • Meridian (Nortel)
  • Hicom 100 - 350E (Siemens)
  • KX-TD1232 (Panasonic)
  • AXE-10 (Ericsson)
  • Business Phone 250 (Ericsson)
  • Tenor VoIP MultiPath Switch (Quintum Technologies, Inc.)

Ми готові до співпраці з виробниками АТС для розробки біллінгових систем тарифікації адаптованих до їх станцій (див. розділ Партнерство)

Апаратно-системні вимоги

Операційні системи, що підтримуються:

Сервер бази даних:

  • Windows NT/2000/XP/2003

Робочі місця:

  • Windows 95/98/ME/NT/2000/XP/2003  

Апаратні вимоги до серверу бази даних:

  • Мінімальна конфігурація - PENTIUM 200 MMX/ 64 RAM/ HDD 4 Gb (конфігурація, що забезпечує нормальну роботу комплексу при об'ємах трафіку до 100 000 з'єднань в місяць)
  • Тестова конфігурація - PENTIUM II 350/ 512 RAM/ HDD 120 Gb (конфігурація, що забезпечує нормальну роботу комплексу при об'ємах трафіку до 20 000 000 з'єднань в місяць)